חברות לפיתוח מוצרים

כאשר הלקוח מתעניין בבחירה של חברה לפיתוח מוצרים מה הוא צריך לבדוק

מחיר בלבד ?

ידע רחב ?

תיק עבודות ?

ניסיון ?

כימיה עם המעצב ?

עיצוב יפה ?

כל אלו הם פרמטרים חשובים, אבל מה הגורם המכריע שבלעדיו כל שאר הדברים חסרי חשיבות?

כאשר אני מתבונן על חברות הגדולות לפיתוח מוצרים, אני מזהה שבחברות לפיתוח מוצרים בשונה ממעצב בודד, יש ריבוי דעות.

מה זה אומר? למה זה חשוב? בפסקה הבאה אנסה להראות מדוע ריבוי דעות הוא המצרך המבוקש ביותר עבור הלקוח.

ריבוי דעות בפיתוח מוצר

אז נתחיל בכך שערכו העיקרי של מעצב תעשייתי הוא בהבנת הצרכים של הלקוח ומכאן היכולת להתאים חבילת שירותים שמתאימה ללקוח בכל הממדים.

החל מבקרה על הרעיון לאתגר את התפישה, הבאת רעיונות ליישום דרך מגוון טכנולוגיות (בחברת נבט עיצוב תעשייתי איננו כבולים לטכנולוגיה אחת, להפך, ננסה ללמוד מה הטכנולוגיה המתאימה למוצר הספציפי), יעילות יצור, אסתטיקה, הדרכה של הלקוח מה הם השלבים שכדאי ליישם (הכנת מצגות, בניית אב טיפוס, הפקת סרטון בהתאם לצורך ועוד), האם נדרשת בדיקה הנדסית או בדיקת עניין של השוק?

מעצב תעשייתי מאתגר את הטכנולוגיה דרך שילוב רעיונות טכנולוגיים. לכן, בבחירת החברה הייתי מחפש חברה שעסקה במגוון תחומים רב ועדיף כמובן אם עסקו בתחום לפניי ארצה להדגיש שזה לא תנאי סף. לפעמים הכרת התחום לא מאפשרת התקדמות טכנולוגית (ארצה מעצב שמכיר את התחום אבל מאתגר את עצמו ולא מקבוע לרעיונות שכבר יצר).

דבר נוסף חשוב מאד הוא יחסי אנוש, כמובן. כאשר אנחנו, בנבט עיצוב תעשייתי, נפגשים עם לקוחות אני משתדל לתת ללקוח ערך. לכן כדאי תמיד להיפגש עם מספר חברות פיתוח ולראות מי משחרר מי בשיחה מוכן לתת לכם יותר. הריי בעצם זו פגישה ללא תשלום, אני מאמין שבפגישה תמיד הלקוח מקבל אם לא ידע אז לפחות קפה (: