נבט

סטודיו לפיתוח ועיצוב מוצרים

פילוח שוק ואיפיון משתמש

תחילת תהליך הפיתוח בנבט עיצוב תעשייתי הינה בשלב מחקר שוק מעמיק ואיפיון המוצר הכולל את בחינת קהל היעד בדיקה של תסריט השימוש במוצר. שלב זה כולל מחקר אינטרנטי , מיפוי  המתחרים העיקרים למוצר, מיפוי הסיכונים והקשיים בפרויקט , איסוף מקורות השראה לעיצוב.סופו של התהליך במצגת שמכילה את העקרונות הבסיסיים לפיתוח המוצר. 

Market research & product brief

The beginning of design process in Nevet Industrial design start on market research that consider the user he's needs then figuring out the product scenario.

This stage include internet research, mapping the competitors, analyzing the risks, and & shape inspiration

מחקר שוק / פילוח שוק

מחקר השוק האינטרנטי בוחן את המתחרים ואת המגמות בתחום הספציפים עליו אנחנו עובדים. מחקר זה נותן לנו תמונה מקיפה לגבי עלויות מוצרים. כיצד חברות אחרות התמודדו עם אותם צרכים ברמה השיווקית. שלב זה אינו מחליף את השלב הפיזי. כפי שינתן לראות מספר חברות תוקפות בצורה שונה לגמרי את אותה המטרה.

Internet market research checkout at the competitors and the market trends .This kind of research reflect product cost and show us how different companies deal with same kind of issue in the photos below you can see different design same project

איפיון המשתמש הוא קריטי להצלחתו של המוצר. באחד הפרויקטים עליהם עבדנו גילינו שמוצרי הנוי בחצר למרות שנמכרות בחנויות גבריות כגון ACE לא נרכשות על ידי הגברים אלה על ידי הנשים. מה שהוביל לעיצוב "נשי" יותר.

איפייון משתמש

ScreenHunter_2254

Knowing the customer or the end user is critical for the product success in the market. in one of our projects we learned that decorative product for the garden although it sales in manly D.I.Y shops acquired by female consumer that lead us to feminine design

Our about

הנדסת אנוש אינה כוללת רק את ההתייחסות לגוף האדם. הנדסת מוצר בתהליך פיתוח מוצרים במיוחד במוצריי (diy) חייבת לכלול את היכולות הקוגניטיביות של המשתמש. כלומר כבר בשלב הראשוני אנחנו כמעצבים חייבים להבין כיצד המוצר יורכב ומה התהליכים שיעברו על הצרכן הסופי מרגע קבלת האריזה ועד לשימוש במוצר.

Ergonomics include more aspects then human body when we design D.I.Y products we have to consider the user cognitive abilities from day one of the concept we need to know how the product erection will go from pack opening to product use

הנדסת אנוש

ממשק משתמש

galerry hl2

בדומה לתחום ui מעולם המחשוב גם אנחנו כמעצבים תעשייתים בוחנים את אופי השימוש במוצר אצל המשתמש הסופי ונדרשים להבין את הצרכים בספציפים בפיתוח מוצר.

Like software U.I we as industrial designers need to understand what are the things that our user will do with our product we lead our user to perfect use of the product without a single word

צוות נבט

רביב אנגל

בעלים של נבט מעצב תעשייתי יוצא כתר פלסטיק בעל ניסיון בפיתוח מוצרים וניהול פרויקטים משנת 2002

טל ארדיטי

מעצב תעשייתי יוצא כתר פלסטיק בעל 13 שנות ניסיון בתיכנון ועיצוב מוצרים לתעשייה.

רוני דגן איצקוביץ

מעצבת תעשייתית בעלת 11 שנות ניסיון בעיצוב ותיכנון פלסטיקה ומתכות לייצור סדרתי